۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۱

نماینده ولی فقیه در کردستان:

رشادت و شجاعت پلیس در خدمت به مردم و ایجاد امنیت ستودنی است

رشادت و شجاعت پلیس در خدمت به مردم و ایجاد امنیت ستودنی است

سنندج- نمایند ولی فقیه در کردستان گفت: رشادت و شجاعت مجموعه پلیس استان در عرصه‌های خدمت‌رسانی و ایجاد امنیت ستودنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا پورذهبی شامگاه پنج شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان با تبریک هفته فراجا به مجموعه زحمت کش و ایثارگر انتظامی استان بیان داشت: ما از نزدیک شاهد رشادت و شجاعت مجموعه پلیس استان در عرصه‌های خدمت رسانی و ایجاد امنیت هستیم، که ارزشمند بوده و جای خدا قوت دارد.

وی افزود: پلیس با خلوص نیت در راه پاسداشت هدیه ارزشمند خداوند متعال به بندگان یعنی امنیت، جان خود را تقدیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان محبت را یکی از ویژگی‌های برجسته پلیس دانست و گفت: پلیس در ایجاد امنیت مخلوق خداوند تلاش می‌کند که خود نشان از محبت پلیس به مردم است.

حجت الاسلام پورذهبی در ادامه با اشاره به اینکه کسانی که کار امنیتی انجام می‌دهند مردم را دوست دارند، تصریح کرد: پلیس در طول سال به صورت شبانه روزی از نوار مرز تا داخل شهر در حال خدمت رسانی و احترام به مردم است و ما قدردان این زحمات هستیم.

رشد ۵۰ درصدی ارزش کالاهای قاچاق
سردار آزادی در ابتدای این دیدار با یاد و خاطره شهدای گرانقدر و قدردانی از هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان گفت: امنیت پایدار در استان با تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و وحدت و انسجام برقرار است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با اراذل اوباش با جدیت در دستور کار قرار دارد افزود: امسال ۷ درصد جرایم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۵۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و یک هزار و ۳۰۰ نفر معتاد متجاهر در استان جمع آوری شده است.

سردار آزادی از کشف ۴۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق از ابتدای سال تا کنون در استان خبر داد و تصریح کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

کد خبر 6253059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha